WEDO – přepravce kterému je lepší se vyhnout – recenze

Osobně zcela nedoporučuji využití přepravce WEDO. Podle mého osobního názoru je to firma, kde zcela selhávají interní procesy a komunikace se zákazníkem.
Proč? Protože doručení 4ks pneumatik objednaných v říjnu nedokážou dokončit a to ani po týdnu od okamžiku, kdy si je vyzvedli od prodejce. Za celou dobu bylo schopní poslat sms nebo email o tom že je nějaký problém. Nebo dokonce mi zavolat a situaci vysvětlit.  Nějaké lokální problémy bych dokázal pochopit pokud mi o nich dají vědět a řeknou nějaké řešení či termín.
Takže jsem jim zavolal a v průběhu čekání na lince si píšu tento článek. Je to prostě čekání dlouhé. Na lince mi vytrvale opakují jaké je moje číslo hovoru na lince. To abych asi to rozm,yslel protože nejprve mi řekli, že mám číslo 19!  Teď už mám číslo 8. Tak snad nespadne hovor.
A protože pořád čekám a jsem u čísla 4. tak si říkám kdo mi sakra zaplatí čas strávený timhle čekáním. Jak mi to nahradí? Bude paní či pán na lince dostatečně asertivní a zklidní mojí celkem slušnou nasr.štvanost? Uvidíme.
Touto dobou už na lince čekám 21 minut a jsem u čísla 3. Není to super?
No nebudu na ně hnusnej hned ze začátku. Už jsem číslo 1! Budu neutrální. Naštvu se až pak. 🙂

Tak hovor jsem dokázal udržet v mírně rozjuchaném tónu. Pán na lince to teda z informací v systému nechápe proč to nenaložilo, když to na depu už je 6 dní.  Ale zaurgovat to.  Tak schválně co bude dál.  Napíšu si to sem. I když těžko to asi už změní můj dojem z té firmy.

Dle Autorského zákona č. 121 / 2000 sb. je tento článek klasifikován jako recenze. Tak jestli se ve WEDO chcete soudit, tak pojďte pardálové. U soudu vám to vysvětlej, tohle si dám rád. Streisa
Tento článek má za úkol osvětu v této problematice. Mohu tedy pro účely recenze používat jméno značky a dokonce i její logo.

Koukám že můj dojem nemám jen já. Viz screen z recenzního webu:

SHARE IT:

Commenting area

  1. Doufám, že na podobnou společnost již v životě nenarazím. Jejich schopnost komunikace ohledně zpackaného doručení je stejně nanicovatá jako schopnost WEDO doručování. Neschvaluji popravy, ale některé společnosti by bylo lépe postavit ke zdi…

  2. S touto společností,už nikdy nic nechci mít společného. Pokud u prodejce bude nabízena kurýrni služba Weddo ,ihned nakupuji jinde.Abych za jednu zásilku platil 2x je už vrchol veškeré drzosti.Podvodníci a podpora zaostává, stejně jako přeprava zásilek. Nejhorší přepravní společnost na našem trhu.

  3. Bohužel jsem po letech opět použil WEDO a opět problém. Také se eshopu co má jen tuto přepravu vyhýbám.

  4. Wedo nedoporučuji.. nejhorší logistická společnost. Kdyby tuto společnost řídil a dělal kurýra šimpanz nikdo by to nepoznal….

  5. S negativním hodnocením plně souhlasím.Objednán balíček,měl dorazit v určitý den,ale doručovali o den dříve a to jsem byla celý den v práci.Když volal kurýr,tel.jsem nemohla zvednout z důvodu zaneprázdnění,já v práci bohužel nemohu stále viset na tel!!!Takže,přišla sms,že mi balík uloží na výdejním místě,ok.Jenže se nestalo nic,na jejich stránkách jsem zjistila,že najednou má adresa neexistuje,téměř v centru města,jako fakt???Nekomunikují,mají vše u zádele,zásilku jsem v aplikaci po pěti dnech jejich nečinnosti odmítla!!!Chování a přístup k zákazníkovi arogantní,nezajímáte je,ani to,jestli Vám balík doručí!Jedna velká katastrofa!!!!Doufám,že zkrachují,jsou ještě horší než P.L a to jsem si myslela,že horší jsou oni!Tuto firmu již nikdy,díky

Leave a Reply